Zdravím všechny děti i rodiče,
pomalu se nám začíná oteplovat, tak budeme věřit, že covid začne ustupovat a my se vrátíme do školních lavic.
Všem přeji pevné zdraví a úsměv na tváři. EP


Domácí úkoly od čtvrtka do pátku 25.-26.3.2021

Úkoly odevzdejte v pondělí

Čtvrtek:

ČJ-str. 81, cv. 4

     -opiš text bez chyby, doplň správně i, í, y, ý

     -pod text vypiš pod. jm. rodu ženského a urči vzor

M-převody jednotek času

    -str. 48, cv. 2, 3

AJ-vypracuj druhou stranu prac. listu lekce 22 (pokud už nemáš hotovo)

VL-odpověz mi na otázky 1-9 v učebnici

      -str. 23

Pátek:

ČJ-str. 81, cv 1

     -opiš text bez chyby, vždy vyber jedno slovo ze závorky tak, aby se to rýmovalo

M-str. 48, cv.8 (doplň celou tabulku)

    -proveď a napiš všechny výpočty!

AJ-přelož věty:

1.     Doma mám zelený trojúhelník.

2.     Líbí se mi kosočtverce.

3.     Mám rád červenou barvu.

4.     Nakreslím žlutý čtverec.

5.     V ložnici mám kruhy.

PČ-namaluj a ozdob vyfouklé vajíčko (kraslici) a dones mi ji do školy, hotové kraslice vystavím ve třídě.

 

 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu