Všem přeji krásný den.
Pomalu, ale jistě se nám venku klube sluníčko a já věřím, že se máte dobře.
Mrzí mě však, že se přihlašuje na online stále málo dětí, na druhou stranu chválím ty, kteří se o to snaží.
Také mě moc mrzí, že někteří si z distanční výuky opakovaně dělají prázdniny.
Proto upozorňuji, že budu muset přitvrdit a pokud mi nebudete nosit vypracované úkoly, budu to brát jako neomluvené hodiny, které se budou řešit na sociálním odboru.
Dělám to velice nerada, ale někteří mi nedávají na výběr.
Přesto přeji pevné zdraví a především pevné nervy. EP

Domácí úkoly od pondělí do středy 15.-17.3.2021

Úkoly odevzdejte ve čtvrtek 18.3.2021

Pondělí:

ČJ-pod. jm. rodu ženského, vzor KOST

     -str. 80, cv. 1

     -opiš text bez chyby, pod text vypiš podtržená pod. jména, u kterých urči rod (střední, ženský, mužský), číslo (jednotné, množné) a pád (1.-7. p.)

M-jednotky délky

    -str. 44, cv. 2a), b), c) – narýsuj ke každému příkladu dvě úsečky dané délky podle zadání

                  cv. 4, doplň tabulku, převeď metry na kilometry (1km = 1000 m)

AJ-vypracuj podle učebnice prac. list lekce 21

     -pokud stihneš, udělej obě strany prac. listu

PŘ-vypracuj prac. list podle zadání (už jste probírali v únoru)

Úterý:

ČJ-str. 80, cv 2

     -opiš text bez chyby, slova v závorce dej do správného tvaru.

M-str. 44, cv. 6

    -opiš a doplň (dávej pozor, na jakou jednotku délky budeš převádět)

    -př. 3 km 600 m = 3 600 m

VL-vypracuj obě strany prac. listu, ve čtvrtek dostaneš pokračování

      -využij učebnici a internet

HV-nauč se píseň „Já do lesa nepojedu“ (rodiče ji určitě znají, tak ti pomůžou nebo si ji pusť na „youtube“

      -ve čtvrtek mi ji zazpíváš na známky (kdo se nedostaví, bude mít za 5)

Středa:

ČJ-str. 80, cv. 3

    -napiš na papír názvy měst ve vagónech, urči vzor a napiš města ve 2. p., č. jed.

M-slovní úlohy (zápis, výpočet, odpověď)

   -str. 44, cv. 3, 8

 



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu