Dobré ráno, všem rodičům i dětem,

venku máme hezky, sluníčko se pomalu klube, tak si užívejme, než se nám zase trochu ochladí.

Bohužel je situace jaká je a my se s ní musíme všichni vyrovnat, jak nejlépe umíme.

Já ale vím, že jste šikovní, tak to určitě bude v pořádku.

 A teď k úkolům.

Dodržujte, prosím termíny a pokud máte možnost, tak se připojte k online výuce.

Hezké dny, EP


Domácí úkoly od čtvrtku do pátku 4.-5.3.2021

Úkoly odevzdejte v pondělí 8.3.2021

Čtvrtek:

ČJ-pod. jména rodu ženského, vzor RŮŽE

     -str. 78, cv. 1

     -opiš text bez chyb

     -vypiš pod. jména rodu ženského a urči vzor

M-slovní úlohy (nezapomeneme na zápis, výpočet a odpověď)

    -str. 37, cv. 15, 16, 19

VL-vypracuj s pomocí učebnice a internetu prac. list

AJ-pokud jsi nestihl, vyplň druhou stranu prac. listu

     -uč se nová slovíčka, opakuj a procvičuj stará slovíčka

Pátek:

ČJ-sloh

     -přečti si povídku v čítance na str. 54-55 „Já Baryk a můj bažant“

     -popiš mi děj, napiš, o čem příběh vypráví

     -čtení

     - ke stejnému článku odpověz na otázky a nakresli pěkný barevný obrázek

M-slovní úlohy

    -str. 35, cv. 3, 4, 6

AJ-přelož věty:

1.     Mám hlad.

2.     Chci sendvič se sýrem.

3.     Chci vařit špagety.

4.     Mám rád hrnek s mlékem.

5.     Nemám rád sůl.

PČ-starej se doma o kytičky v květináči, zalévej je, odstraň suché listí, pokud je potřeba, kytičky přesaď do nové hlíny

Nezapomeň se i nadále hýbat a cvičit, tančit a zpívat si.

 


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu