Zdravím všechny moje dětičky,
máme další týden za sebou, takže přináším další úkoly. Jak jsem slyšela od vašich maminek, všichni je zvládáte moc dobře, což mě samozřejmě těší. Některým dělá trochu problémy angličtina, ale já věřím, že ji každodenním opakováním zvládnete. Všem držím palce.
Maminky nebo tatínky prosím, aby se příští týden ve středu zastavili ve škole podepsat papíry ohledně docházky dětí do školy od 25.5.2020. Všem jsem již psala na email.
Přeji krásné dny a zdravím moje zlatíčka.

Domácí úkoly                                                                                                                     13.-20.5.2020

Český jazyk: spojky, částice a citoslovce
spojky-str. 94, cv. 1 (opiš do sešitu a doplň vhodné spojky z nabídky)
částice-str. 94, cv. 1 (opiš říkanku a červeně zakroužkuj částice)
citoslovce-str. 95,  cv. 1 (opiš a doplň vhodná citoslovce z nabídky)
                    str. 95, cv. 4a) (opiš všechna slova a červeně zakroužkuj citoslovce)
Čtení:
str. 74-75, přečti si příběh a do sešitu odpověz na otázky v hnědém rámečku, nakresli Harryho
Prvouka:
str. 52-53 (přečti a napiš krátký zápis, co je květ a co je plod a ke každému nakresli obrázek)
Angličtina:
přelož a napiš krátké věty:
Mám rybu. Je malá a červená.
Honza má velkého psa.
Jana má andulku. Ona umí létat.
Moje kočka je hnědá a má ráda šunku.
Matematika:
Vypočítej do sešitu nebo na papír:
3 . 9             8 . 5              35 : 5               36 : 6              28 : 4              16 : 2
6 . 8             7 . 8              63 : 7               64 : 8              18 : 6              36 : 4
7 . 7             9 . 6              49 : 7               81 : 9              24 : 3              72 : 9
6 . 6             4 . 8              56 : 8               42 : 6              21 : 7              50 : 5

Slovní úlohy (nezapomeň zápis, výpočet a slovní odpověď, u druhé slovní úlohy jsou
4 otázky, musíš napsat 4 odpovědi)
1. Zahradník zasadil do zahrady 30 jabloní, 15 hrušní a 16 meruněk.
 Odpověz: Kolik ovocných stromů zasadil celkem?

2. Jirka dostal chuť na něco sladkého a tak šel nakupovat. Koupil si čokoládu za 30 Kč,
bonbóny za 25 Kč a žvýkačky za 12 Kč.
Odpověz: a) Kolik korun celkem zaplatil?
                 b) Stačilo Jirkovi na nákup 70 Kč?
                 c) Pokud ano, kolik Kč mu paní pokladní vrátila?
                 d) Pokud ne, kolik Kč musí ještě Jirka došetřit?

               

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu