Dobrý den všem,
budeme se tady setkávat každou středu, kdy vám zde vložím nové domácí úkoly nebo napíšu, co potřebuji sdělit. Také vy, rodiče i děti mi zde můžete psát vaše dotazy nebo připomínky.
Věřím, že jste všichni v pořádku a dáváte na sebe i své nejbližší dobrý pozor.
Chtěla jsem vám ještě sdělit, že pokud máte zájem o roušky pro své děti,můžete mi napsat zde nebo na email a zastavit se pro ně ve škole příští středu 8.4.2020 a já nebo paní asistentka vám je předáme.
Dále sděluji, že jsou také hotové fotky pro Tibora, Kristýnku P., Honzíka a Kristiána, tak se taktéž můžete zastavit ve středu 8.4.2020 mezi 8:00-12:00 hod.
Přeji vám všem hezké dny zalité sluncem.

DOMÁCÍ ÚKOLY                                                               1.-7.3.2020
Český jazyk-sloh
str. 88, cv. 1a), 1b)-přečíst vyprávění „Radost“
            cv. 3-napsat do sešitu nebo na papír vlastní slohové vyprávění o dárku, který vám udělal radost
Prvouka
str. 40 a 41- přečíst a udělat krátký zápis o „Kvetoucích a nekvetoucích rostlinách“ a o „Léčivých, jedovatých a chráněných rostlinách“
Anglický jazyk
-opakovat a procvičovat všechna slovíčka
-do sešitu přeložit věty do angličtiny (pozor na množné číslo)
Hraji tenis ve středu.
V sobotu hraji karty.
Mám rád šunku a vajíčka.
Nemám rád bílý jogurt.
Pojďme nakupovat.
Mám pět rohlíků.
Potřebuji jeden chleba, dva rohlíky, sýr a mléko.
Toto je džus, čaj a kola.
Matematika
Dodělat zadané úkoly a procvičovat násobilku


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu