Dobrý den,
tak vám zase po týdnu píšu. Věřím, že vše zvládáte bez problémů a těšíte se z krásných slunečních dnů. Vím, že se vám asi moc nechce učit a dělat úkoly, ale jinak to nejde. Vy všichni jste moc šikovní, takže si se vším poradíte.
Zasílám další úkoly a přeji štěstí u jejich plnění.
Také vám všem přeji krásné  a spokojené Velikonoce, krásně si je užijte.

Domácí úkoly                                                                                                       8.-15.4.2020
Český jazyk: přídavná jména
str. 89, cv.1a) - přečíst příběh a do sešitu vypsat tučně vytištěná přídavná jména
            cv.2 - vymyslet přídavná jména k daným obrázkům, např. šťavnatá hruška (zapsat do sešitu)
Čtení:
přečíst si příběh „Roztočená chaloupka“, str. 76-77
Prvouka:
str. 42-43 – prohlédnout si obr. „Léto na zahradě“, přiřadit k daným obrázkům názvy podle čísel
(ne do sešitu, jen si přečíst)
Angličtina:
procvičovat a opakovat slovíčka, výslovnost i psaní, číst nahlas v knize (např. rodičům)
Matematika:
Stále platí procvičování násobení, dělení, sčítání a odčítání pod sebou.
Abyste si lépe násobilku zapamatovali, můžete si nastříhat papír na menší obdélníčky. Nastříháte si tolik kartiček, kolik je příkladů na násobení. Z jedné strany si pak napíšete příklad (například 6.4), na druhou stranu výsledek (v tomto případě číslo 24). Výsledek na druhé straně Vám pomůže tehdy, pokud si nebudete se zadaným příkladem vědět rady. Pokud máte doma sourozence nebo někoho z dospělých můžete si spolu zahrát hru. Všechny kartičky srovnáte na sebe do komínku tak, aby příklady byly obráceny směrem nahoru, a hra může začít. Ten co začne, vezme si shora kartičku a pokud bez nápovědy řekne výsledek, kartu si nechá. Pokud výsledek nezná, může nahlédnout na druhou stranu, ale kartičku musí vrátit do hromádky a to úplně dospod. Tak pokračuje jeden po druhém. Vítězí ten, kdo nasbírá největší počet kartiček. Stejným způsobem si můžete vyrobit kartičky na dělení.
UČEBNICE 3. díl
s. 4, cv. 18 a s. 5, cv. 22 – nezapomeňte, že slovní úloha se skládá ze zápisu, výpočtu a odpovědi.
s. 5, cv. 23 – nezapomeňte, pokud je v příkladu násobení a zároveň sčítání, nejdříve
                     musíme násobit pak sčítat (to stejné platí o dělení)
                   - nejdříve počítáme příklad v závorce
s. 19 – NÁSOBENÍ NÁSOBKŮ DESETI
Čísla násobíme deseti tak, že k násobenému číslu přidáme nulu.
například:  1.10=10     5.10=50      7.10=70     10.9=90     10.27=270     52.10=520
do sešitu vypočítej s. 19, c. 1

PRACOVNÍ LISTY (pokud nemáte možnost vytištění, příklady si přepište do sešitu)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu